روانشناسی رنگ فرش

روانشناسی رنگ فرش شما مهم است زیرا با سبک شما مطابقت دارد و می تواند ابعاد اتاق را تغییر دهد!  شاید اندازه اتاق ها کاملاً "تغییر" نکند ، اما کاملاً بر احساس بزرگ یا کوچک بودن یک اتاق تأثیر می گذارد و بسیار مهم است که هنگام انتخاب فرش خود "روانشناسی فرش" را در نظر بگیرید.

روانشناسی رنگ فرش

فرش روشن

فرش روشن، مدرن و کم رنگ(براق) است. فرش به رنگ روشن به شما اجازه می دهد دکوراسیون منزل شما واقعا ظاهر شود، در حالی که ظاهری شیک برای خانه شما ایجاد می کند و جلوه ای شیک به ارمغان می آورد.اگر نگران خانه ای هستید که احساس می کنید "بی رنگ" است ، فقط به فراتر از فرش خود فکر کنید، رنگ روشن به شما این امکان را می دهد تا با هر جنبه دیگری از دکوراسیون خانه خلاق باشید و  برای جبران  خنثی بودن رنگ فرش، رنگ‌های برجسته را از طریق انتخاب دکوراسیون و دیگر وسایل خود اضافه کنید مانند : دیوارها، پرده ‌ها، بالشتک‌ها، کاناپه‌ها و دیگر چیدمان منزل و رنگ دیوار، می‌تواند نقش مهمی در تامین رنگ خانه‌ی شما داشته باشند. فرش با رنگ روشن انرژی بیشتری به اتاق می‌آورد.

 

روانشناسی رنگ فرشفرش تیره

فرش تیره چشمگیر و تند است، مدرن و چشم نواز است. فرش تیره یک افزودنی شدید و جسورانه برای هر خانه ای است.اگر به دنبال ایجاد تأثیر ، یا جذب ظرافت هستید ، فرش تیره ایده آل است. فرش تیره لوکس و خیره کننده است. باورپذیری و اصالت و همچنین فضایی راحت و باز ایجاد می کند، این نشانه قدرت و بلوغ است.انتخاب فرش با رنگ تیره برای اتاق های خانوادگی که افراد در آن برای استراحت جمع می شوند مناسب است. همچنین برای کسانی که دارای سبک طبیعی هستند و می خواهند احساس اصالت و راحتی داشته باشند، در هر اتاقی تعریف می شود.

برای دیدن از طرح های فرش رنگ تیره و روشن به اینستاگرام مجموعه مراجعه فرمایید


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.